EN
Instytut Historii Sztuki
Instytut Historii Sztuki
  • Aktualności
  • Instytut
    • O Instytucie
    • Struktura Instytutu
    • Rada naukowa
    • Działalność naukowa
      • Ikonotheka
      • Nagrody i wyróżnienia
      • Projekty badawcze realizowane przez pracowników i doktorantów Instytutu
      • Publikacje
      • Wykłady i konferencje
    • Sekretariat
    • Biblioteka
      • Regulamin
      • e-Zasoby
      • Nowości
      • Godziny otwarcia
      • Kontakt
  • Pracownicy
    • Spis pracowników i doktorantów
    • Informacje dla pracowników
    • Dyżury pracowników
  • Studia
    • Stacjonarne
      • Kalendarz akademicki
      • Program studiów I stopnia
      • Program studiów II stopnia
      • Obsługa studiów
      • Informacje dla dyplomantów
      • Plany zajęć
    • Niestacjonarne
      • Program studiów I stopnia
      • Program studiów II stopnia
      • Plany zajęć
      • Obsługa studiów
      • Informacje dla dyplomantów
    • Podyplomowe
    • Rada Dydaktyczna i jakość kształcenia
    • Praktyki studenckie
    • Erasmus +
    • MOST
    • Platforma Come UW
    • Platforma USOSweb
    • Komisja stypendialna
    • Koła naukowe
      • Studenckie Koło Naukowe IHS
      • Czarny Kwadrat
      • Rerum Artis
    • Samorząd Studentów
  • Rekrutacja
    • Aktualności
    • Informacje ogólne
  • Odnośniki
  • Kontakt
  • Home
  • erasmus
  • LLP ERASMUS – Ważne Informacje dla osób wybranych na studia częściowe w Paryżu

LLP ERASMUS – Ważne Informacje dla osób wybranych na studia częściowe w Paryżu

Zamieszczone 28 lutego 2013 przez m.wardzynski w kategorii erasmus, wymiana studencka

Szanowni Państwo,

Po konsultacji z dr. Mateuszem Wilkiem z IH UW, który jest koordynatorem wszystkich umów uczelni francuskich, chciałbym Państwa poinformować, że z powodu problemów administracyjnych pomiędzy BWzZ UW i dwiema partnerskimi uczelniami paryskimi: Universite’ Paris I-Panthe’on-Sorbonne i Ecole Normale Superie’ure, przygotowanie Państwa formularzy zgłoszeniowych na wyjazdy ulegnie niewielkiemu przedłużeniu. Dlatego dr Wilk Zdecydował o wydłużeniu terminu składania tychże wypełnionych formularzy w IH UW najpóźniej do wtorku – 5 marca b.r.

Niezależnie od powyższych trudności proszę pozostawać w stałej gotowości, sprawdzać regularnie pocztę elektroniczną i niezwłocznie po otrzymaniu formularzy wypełnić je i wydrukować, a następnie zanieść do IH UW bezpośrednio do dr. Wilka. Stamtąd – podpisane przez Niego i Panią Dziekan WH UW – trafią do BWzZ UW w celu ostatecznej weryfikacji i potwierdzenia kwalifikacji.

Proszę też odpowiadać bez zbędnej zwłoki na wszelkie ogłoszenia.

O następnych krokach postępowania będę Państwo informowani tą samą drogą.

Z poważaniem,

dr Michał Wardzyński, IHS UW

 

 

  • tel. (22) 552 04 06
  • ihs@uw.edu.pl

(c) 2015 Instytut Historii Sztuki