EN
Instytut Historii Sztuki
Instytut Historii Sztuki
  • Aktualności
  • Instytut
    • O Instytucie
    • Struktura Instytutu
    • Rada naukowa
    • Działalność naukowa
      • Ikonotheka
      • Nagrody i wyróżnienia
      • Projekty badawcze realizowane przez pracowników i doktorantów Instytutu
      • Publikacje
      • Wykłady i konferencje
    • Sekretariat
    • Biblioteka
      • Regulamin
      • e-Zasoby
      • Nowości
      • Godziny otwarcia
      • Kontakt
  • Pracownicy
    • Spis pracowników i doktorantów
    • Informacje dla pracowników
    • Dyżury pracowników
  • Studia
    • Stacjonarne
      • Kalendarz akademicki
      • Program studiów I stopnia
      • Program studiów II stopnia
      • Obsługa studiów
      • Informacje dla dyplomantów
      • Plany zajęć
    • Niestacjonarne
      • Program studiów I stopnia
      • Program studiów II stopnia
      • Plany zajęć
      • Obsługa studiów
      • Informacje dla dyplomantów
    • Podyplomowe
    • Rada Dydaktyczna i jakość kształcenia
    • Praktyki studenckie
    • Erasmus +
    • MOST
    • Platforma Come UW
    • Platforma USOSweb
    • Komisja stypendialna
    • Koła naukowe
      • Studenckie Koło Naukowe IHS
      • Czarny Kwadrat
      • Rerum Artis
    • Samorząd Studentów
  • Rekrutacja
    • Aktualności
    • Informacje ogólne
  • Odnośniki
  • Kontakt
  • Home
  • erasmus
  • LLP ERASMUS – ważne informacje dla osób wyjeżdżających na częściowe studia zagranicznbe w roku akad. 2013/2014

LLP ERASMUS – ważne informacje dla osób wyjeżdżających na częściowe studia zagranicznbe w roku akad. 2013/2014

Zamieszczone 17 czerwca 2013 przez m.wardzynski w kategorii erasmus, studia niestacjonarne, studia stacjonarne, wymiana studencka

Szanowni Państwo,

Dziekanat ds. studenckich WH UW otworzył zakładki programu LLP Erasmus w Państwa profilach w USOS Web, co pozwala na rozpoczęcie wyboru zajęć do e-Learning Agreement. Wszystkie osoby wyjeżdżające  w semestrze zimowym (i letnim) roku akad. 2013/2014 proszę uprzejmie o logowanie się od jutra w USOS-Web i niezwłoczne wprowadzenie swojego wyboru zajęć z programów uczelni zagranicznych wg schematu z podręcznika ,,Krok po kroku”.

W trakcie najbliższego dyżuru w piątek 21 VI (godz. 12.30-14.00, pokój 314) proszę wszystkich o zgłoszenie się w celu konsultacji na ten temat, ostatecznej korekty e-LA i ich zatwierdzenia.

Byłbym też Państwu wdzięczny za przygotowanie do podpisu wszystkich dokumentów wymaganych do przesłania uczelniom przyjmującym za granicą. Część z nich Otrzymają Państwo w BWzZ UW, część redagują samodzielnie na podstawie ww. podręcznika lub dokumentów wymaganych przez poszczególne uniwersytety.

Przypominam powtórnie (i po raz ostatni…), że Wszyscy są zobowiązani do pobrania podręcznika ,,Krok po kroku” z BWzZ UW oraz do zalogowania się i uzyskania konta poczty elektronicznej w ramach LLP Erasmus (konto typu: student.uw.edu.pl).

Tylko tam będzie docierać cała korespondencja nt. Państwa wyjazdu i studiów zagranicznych z BWzZ UW i uczelni goszczącej.

Z poważaniem,

MW

  • tel. (22) 552 04 06
  • ihs@uw.edu.pl

(c) 2015 Instytut Historii Sztuki