Szanowni Państwo,
opłatę za I rok studiów powinni Państwo wnieść do 30 września br.
Do wyboru są 3 opcje: opłata w całości, opłata w 3 ratach, lub w 9 ratach (w przypadku studiów II stopnia w 8 ratach)
Opłatę należy uiścić na indywidualny nr konta dostępny na Państwa kontach w USOSWEB w zakładce PŁATNOŚCI-NIEROZLICZONE NALEŻNOŚCI. Loginem jest Pesel,a hasło to samo co do systemu IRK UW. Z przyczyn technicznych kilku osobom zostały wysłane nowe hasła na adresy e-mail. Osoby, które utraciły hasła mogą skontaktować się z sekretariatem IHS lub wysłać e-mail na adres niestacjonarne.ihs@uw.edu.pl.
Każdy z Państwa powinien wybrać swój plan ratalny. Osoby, które tego nie zrobią będą miały : „narzucony” przez USOS domyślny plan płatności.
W chwili obecnej nie ma jeszcze możliwości wyboru planu ratalnego. Taką możliwość udostępnię w w najbliższych dwóch tygodniach.
Legitymacje studenckie, oraz umowy o odpłatnościach będą wydawane przez sekretariat w godzinach przyjęć studentów studiów niestacjonarnych.
Osobom przyjętym w II turze USOS ustawi plan ratalny 8 rat (studia II stopnia) i 9 rat (studia II stopnia). W przypadku kiedy przyszły student będzie chciał zmienić plan ratalny np. na 3 raty, będzie musiał skontaktować się ze mną np. pisząc na adres niestacjonarne.ihs@uw.edu.pl
Katarzyna Leng