EN
Instytut Historii Sztuki
Instytut Historii Sztuki
  • Aktualności
  • Instytut
    • O Instytucie
    • Struktura Instytutu
    • Rada naukowa
    • Działalność naukowa
      • Ikonotheka
      • Nagrody i wyróżnienia
      • Projekty badawcze realizowane przez pracowników i doktorantów Instytutu
      • Publikacje
      • Wykłady i konferencje
    • Sekretariat
    • Biblioteka
      • Regulamin
      • e-Zasoby
      • Nowości
      • Godziny otwarcia
      • Kontakt
  • Pracownicy
    • Spis pracowników i doktorantów
    • Informacje dla pracowników
    • Dyżury pracowników
  • Studia
    • Stacjonarne
      • Kalendarz akademicki
      • Program studiów I stopnia
      • Program studiów II stopnia
      • Obsługa studiów
      • Informacje dla dyplomantów
      • Plany zajęć
    • Niestacjonarne
      • Program studiów I stopnia
      • Program studiów II stopnia
      • Plany zajęć
      • Obsługa studiów
      • Informacje dla dyplomantów
    • Podyplomowe
    • Rada Dydaktyczna i jakość kształcenia
    • Praktyki studenckie
    • Erasmus +
    • MOST
    • Platforma Come UW
    • Platforma USOSweb
    • Komisja stypendialna
    • Koła naukowe
      • Studenckie Koło Naukowe IHS
      • Czarny Kwadrat
      • Rerum Artis
    • Samorząd Studentów
  • Rekrutacja
    • Aktualności
    • Informacje ogólne
  • Odnośniki
  • Kontakt
  • Home
  • studia niestacjonarne
  • KILKA INFORMACJI ADMINISTRACYJNYCH DLA STUDENTÓW NIESTACJONARNYCH

KILKA INFORMACJI ADMINISTRACYJNYCH DLA STUDENTÓW NIESTACJONARNYCH

Zamieszczone 16 października 2017 przez k.leng w kategorii studia niestacjonarne

Szanowni Państwo

  • dla I roku wprowadziłam plan ratalny, który jest dostępny w USOS w zakładce płatności- nierozliczone należności. UWAGA! USOS nie księguje wpłat tak jak bank tzn. w ciągu kilku czy kilkunastu godzin. Rozliczenie następuje czasami po tygodniu. Nie trzeba wysyłać potwierdzeń wpłat. Osoby, które nie widzą na swoich kontach planu ratalnego proszę o kontakt e-mail k.leng@uw.edu.pl
  • studenci I roku studiów I i II stopnia powinni podpisać w sekretariacie umowę o odpłatnościach na UW oraz ślubowanie.
  • studenci lat wyższych mogą nie widzieć planu ratalnego na r.ak. 2017/2018 ponieważ nadal nie mają rozliczonego roku 2016/2017. Nie oznacza to, że nie mogą uiścić I raty. Można też napisać do mnie i wtedy ustawię te płatności na indywidualną prośbę.
  • podania należy napisać w USOS, zatwierdzić, wydrukować a następnie dostarczyć do IHS (zarządzenie Dziekana). Podania nie z USOS mogą nie być rozpatrywane. UWAGA! Tylko podania o wznowienie mogą być napisane tradycyjnie.
  • studenci III roku i II studiów II stopnia mogą wystąpić o przedłużenie toku studiów do 31.12.2017 r. Warunkiem jest zaliczenie całego toku studiów i rozliczenie Karty Osiągnięć Studenta (bez seminarium dyplomowego, które w USOS powinno być odznaczone jako NZAL)
  • przypominam wszystkich studentom, którzy zaliczyli wszystkie przedmioty wymagane programem studiów o konieczności rozliczenia roku tj. Karty Osiągnięć Studenta
  • podania o wpisy warunkowe i powtarzanie roku powinny być składane w momencie rozliczenia roku, kiedy już wiadomo o niezaliczonych przedmiotach

 

  • tel. (22) 552 04 06
  • ihs@uw.edu.pl

(c) 2015 Instytut Historii Sztuki