EN
Instytut Historii Sztuki
Instytut Historii Sztuki
  • Aktualności
  • Instytut
    • O Instytucie
    • Struktura Instytutu
    • Rada naukowa
    • Działalność naukowa
      • Ikonotheka
      • Nagrody i wyróżnienia
      • Projekty badawcze realizowane przez pracowników i doktorantów Instytutu
      • Publikacje
      • Wykłady i konferencje
    • Sekretariat
    • Biblioteka
      • Regulamin
      • e-Zasoby
      • Nowości
      • Godziny otwarcia
      • Kontakt
  • Pracownicy
    • Spis pracowników i doktorantów
    • Informacje dla pracowników
    • Dyżury pracowników
  • Studia
    • Stacjonarne
      • Kalendarz akademicki
      • Program studiów I stopnia
      • Program studiów II stopnia
      • Obsługa studiów
      • Informacje dla dyplomantów
      • Plany zajęć
    • Niestacjonarne
      • Program studiów I stopnia
      • Program studiów II stopnia
      • Plany zajęć
      • Obsługa studiów
      • Informacje dla dyplomantów
    • Podyplomowe
    • Rada Dydaktyczna i jakość kształcenia
    • Praktyki studenckie
    • Erasmus +
    • MOST
    • Platforma Come UW
    • Platforma USOSweb
    • Komisja stypendialna
    • Koła naukowe
      • Studenckie Koło Naukowe IHS
      • Czarny Kwadrat
      • Rerum Artis
    • Samorząd Studentów
  • Rekrutacja
    • Aktualności
    • Informacje ogólne
  • Odnośniki
  • Kontakt
  • Home
  • Komunikaty
  • AKADEMIKI 2020/2021

AKADEMIKI 2020/2021

Zamieszczone 26 sierpnia 2020 przez j.adamski w kategorii Komunikaty, samorząd studentów i komisja stypendialna, studia niestacjonarne, studia stacjonarne

Zasady Ubiegania się o miejsce w Domu Studenta w roku akademickim 2020/2021:
Prosimy o zapoznanie z komunikatem na stronie BSS:

Ubieganie się o miejsce w Domu Studenta

Wniosek oraz oświadczenie o dochodach w plikach pdf oraz skany dokumentacji potwierdzającej wysokość dochodu na osobę w rodzinie, studenci Instytutów Muzykologii, Historii sztuki, Etnologii i antropologii kulturowej przesyłają na adres koordynatora ds. stypendialnych: k.sniecinska@uw.edu.plUWAGA: Zarejestrowanie formularza elektronicznego w USOSweb nie wszczyna postępowania w sprawie przyznania świadczenia; jest czynnością techniczną i nie stanowi złożenia wniosku (par 8 ust. 4 Załącznika do zarządzenia nr 142 Rektora UW).
Kompletny wniosek o akademik składa się z: pdf wniosku, pdf oświadczenia o dochodach, skanów dokumentacji potwierdzającej dochód, mapki z odległością z miejsca stałego zamieszkania. Uwaga: cudzoziemcy nie składają oświadczenia o dochodzie.

Regulamin świadczeń dla studentów: https://monitor.uw.edu.pl/Lists/Uchway/Attachments/5071/M.2019.318.Zarz.142.pdf

• Wykaz dokumentów potwierdzających wysokość dochodu stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu.

• Zasady ustalenia składu rodziny wnioskodawcy oraz wysokości dochodu stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.

• Zasady i tryb przyznawania miejsc w akademikach stanowi Załącznik nr 5 do Regulaminu.

  • tel. (22) 552 04 06
  • ihs@uw.edu.pl

(c) 2015 Instytut Historii Sztuki