Zgodnie z nowymi zasadami wszyscy studenci, którzy chcą ubiegać się o miejsce w Domu Studenta zobowiązani są wygenerować wniosek z USOSweb Kampusu Centralnego (http://www.usosweb.dak.uw.edu.pl) i po zatwierdzeniu wydrukowany i podpisany złożyć w Komisji Stypendialnej jednostki.
- Wnioski złożone na starych formularzach są NIEWAŻNE i nie będą mogły zostać rozpatrzone.
- Wniosek złożony wyłącznie w USOSweb jest niewystarczający – po zatwierdzeniu należy go wydrukować, podpisać i złożyć wraz z załącznikami do Sekretariatu/Komisji Stypendialnej jednostki.
- Warunkiem złożenia Wniosku o miejsce w domu studenta jest wypełnienie nowego Oświadczenia o dochodach. Dopiero po złożeniu Oświadczenia możliwe będzie wygenerowanie wniosku. Oświadczenie wypełnia się na podstawie dokumentów za rok 2011, wydanych po 15 maja br.
- Jeśli adres zamieszkania, który wyświetla się podczas składania wniosku jest nieprawidłowy należy go zmienić w Dziekanacie/Sekretariacie jednostki. Po dokonaniu zmiany złożenie wniosku z prawidłowymi danymi będzie możliwe dopiero kolejnego dnia.
- Odległość między miejscem zamieszkania a uczelnią należy obliczyć, jako adres docelowy podając: ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, Warszawa.
- Do wniosku należy dołączyć potwierdzenie odległości, czyli wydruk z ogólnodostępnego, internetowego serwisu map.
- Wnioski zostaną rozpatrzone do dn. 15 lipca. W ciągu 14 dni od otrzymania decyzji na piśmie można złożyć pisemne odwołanie do Odwoławczej Komisji Stypendialnej dla Studentów.
Termin składania wniosków upłynie 30 czerwca 2012 r.
W razie pytań – napisz: stypendia@samorzad.uw.edu.pl.