EN
Instytut Historii Sztuki
Instytut Historii Sztuki
  • Aktualności
  • Instytut
    • O Instytucie
    • Struktura Instytutu
    • Rada naukowa
    • Działalność naukowa
      • Ikonotheka
      • Nagrody i wyróżnienia
      • Projekty badawcze realizowane przez pracowników i doktorantów Instytutu
      • Publikacje
      • Wykłady i konferencje
    • Sekretariat
    • Biblioteka
      • Regulamin
      • e-Zasoby
      • Nowości
      • Godziny otwarcia
      • Kontakt
  • Pracownicy
    • Spis pracowników i doktorantów
    • Informacje dla pracowników
    • Dyżury pracowników
  • Studia
    • Stacjonarne
      • Kalendarz akademicki
      • Program studiów I stopnia
      • Program studiów II stopnia
      • Obsługa studiów
      • Informacje dla dyplomantów
      • Plany zajęć
    • Niestacjonarne
      • Program studiów I stopnia
      • Program studiów II stopnia
      • Plany zajęć
      • Obsługa studiów
      • Informacje dla dyplomantów
    • Podyplomowe
    • Rada Dydaktyczna i jakość kształcenia
    • Praktyki studenckie
    • Erasmus +
    • MOST
    • Platforma Come UW
    • Platforma USOSweb
    • Komisja stypendialna
    • Koła naukowe
      • Studenckie Koło Naukowe IHS
      • Czarny Kwadrat
      • Rerum Artis
    • Samorząd Studentów
  • Rekrutacja
    • Aktualności
    • Informacje ogólne
  • Odnośniki
  • Kontakt
  • Home
  • studia niestacjonarne
  • Informacja dla I roku studentów I i II stopnia niestacjonarnych

Informacja dla I roku studentów I i II stopnia niestacjonarnych

Zamieszczone 2 października 2015 przez k.leng w kategorii studia niestacjonarne

Szanowni Państwo,

ponownie informuję, że osoby, które dostały się w II turze rekrutacji będą miały wydłużone terminy płatności (zapewne do ok. 15.10.2015 r. I rata) Jest to spowodowane faktem , że późno składane były dokumenty.

Umowy i legitymacji będą dla Państwa również przygotowane w późniejszym terminie.

Prosimy jednak o uczęszczanie na zajęcie i cierpliwe oczekiwanie aż w USOS w zakładce płatności-nierozliczone należności pojawią się raty i terminy wpłat.

Wszelkie pytania dot. rejestracji na przedmioty w USOS proszę kierować do pani Sylwii Wójtowicz.

Pytania dot. planu studiów można kierować do opiekunki roku p. Joanny Lange Kostrzewy.

Informuję również , że podania do kierownika studiów należy składać poprzez USOS, a następnie wydrukować i dostarczyć do sekretariatu IHS. Do podania można załączać załączniki, których w USOS nie da się umieścić.

 

  • tel. (22) 552 04 06
  • ihs@uw.edu.pl

(c) 2015 Instytut Historii Sztuki