EN
Instytut Historii Sztuki
Instytut Historii Sztuki
  • Aktualności
  • Instytut
    • O Instytucie
    • Struktura Instytutu
    • Rada naukowa
    • Działalność naukowa
      • Ikonotheka
      • Nagrody i wyróżnienia
      • Projekty badawcze realizowane przez pracowników i doktorantów Instytutu
      • Publikacje
      • Wykłady i konferencje
    • Sekretariat
    • Biblioteka
      • Regulamin
      • e-Zasoby
      • Nowości
      • Godziny otwarcia
      • Kontakt
  • Pracownicy
    • Spis pracowników i doktorantów
    • Informacje dla pracowników
    • Dyżury pracowników
  • Studia
    • Stacjonarne
      • Kalendarz akademicki
      • Program studiów I stopnia
      • Program studiów II stopnia
      • Obsługa studiów
      • Informacje dla dyplomantów
      • Plany zajęć
    • Niestacjonarne
      • Program studiów I stopnia
      • Program studiów II stopnia
      • Plany zajęć
      • Obsługa studiów
      • Informacje dla dyplomantów
    • Podyplomowe
    • Rada Dydaktyczna i jakość kształcenia
    • Praktyki studenckie
    • Erasmus +
    • MOST
    • Platforma Come UW
    • Platforma USOSweb
    • Komisja stypendialna
    • Koła naukowe
      • Studenckie Koło Naukowe IHS
      • Czarny Kwadrat
      • Rerum Artis
    • Samorząd Studentów
  • Rekrutacja
    • Aktualności
    • Informacje ogólne
  • Odnośniki
  • Kontakt
  • Home
  • studia niestacjonarne
  • Informacja dla osób przyjętych na I rok studiów (I stopnia lub II stopnia) niestacjonarnych w r.ak. 2016/2017

Informacja dla osób przyjętych na I rok studiów (I stopnia lub II stopnia) niestacjonarnych w r.ak. 2016/2017

Zamieszczone 24 sierpnia 2016 przez k.leng w kategorii studia niestacjonarne

Szanowni Państwo,

opłatę za I rok studiów powinni Państwo wnieść do 30 września br.

Do wyboru są 3 opcje: opłata w całości, opłata w 3 ratach, lub w 9 ratach (w przypadku studiów II stopnia w 8 ratach)

Opłatę należy uiścić na indywidualny nr konta dostępny na Państwa kontach w USOSWEB w zakładce PŁATNOŚCI-NIEROZLICZONE NALEŻNOŚCI. Loginem jest Pesel,a hasło to samo co do systemu IRK UW. Z przyczyn technicznych kilku osobom zostały wysłane nowe hasła na adresy e-mail. Osoby, które utraciły hasła mogą skontaktować się z sekretariatem IHS lub wysłać e-mail na adres niestacjonarne.ihs@uw.edu.pl.

Każdy z Państwa powinien wybrać swój plan ratalny. Osoby, które tego nie zrobią będą miały : „narzucony” przez USOS domyślny plan płatności.

W chwili obecnej nie ma jeszcze możliwości wyboru planu ratalnego. Taką możliwość udostępnię w w najbliższych dwóch tygodniach.

Legitymacje studenckie, oraz umowy o odpłatnościach będą wydawane przez sekretariat w godzinach przyjęć studentów studiów niestacjonarnych.

Osobom przyjętym w II turze USOS ustawi plan ratalny 8 rat (studia II stopnia) i 9 rat (studia II  stopnia). W przypadku kiedy przyszły student będzie chciał zmienić plan ratalny np. na 3 raty, będzie musiał skontaktować się ze mną np. pisząc na adres niestacjonarne.ihs@uw.edu.pl

Katarzyna Leng

  • tel. (22) 552 04 06
  • ihs@uw.edu.pl

(c) 2015 Instytut Historii Sztuki