EN
Instytut Historii Sztuki
Instytut Historii Sztuki
  • Aktualności
  • Instytut
    • O Instytucie
    • Struktura Instytutu
    • Rada naukowa
    • Działalność naukowa
      • Ikonotheka
      • Nagrody i wyróżnienia
      • Projekty badawcze realizowane przez pracowników i doktorantów Instytutu
      • Publikacje
      • Wykłady i konferencje
    • Sekretariat
    • Biblioteka
      • Regulamin
      • e-Zasoby
      • Nowości
      • Godziny otwarcia
      • Kontakt
  • Pracownicy
    • Spis pracowników i doktorantów
    • Informacje dla pracowników
    • Dyżury pracowników
  • Studia
    • Stacjonarne
      • Kalendarz akademicki
      • Program studiów I stopnia
      • Program studiów II stopnia
      • Obsługa studiów
      • Informacje dla dyplomantów
      • Plany zajęć
    • Niestacjonarne
      • Program studiów I stopnia
      • Program studiów II stopnia
      • Plany zajęć
      • Obsługa studiów
      • Informacje dla dyplomantów
    • Podyplomowe
    • Rada Dydaktyczna i jakość kształcenia
    • Praktyki studenckie
    • Erasmus +
    • MOST
    • Platforma Come UW
    • Platforma USOSweb
    • Komisja stypendialna
    • Koła naukowe
      • Studenckie Koło Naukowe IHS
      • Czarny Kwadrat
      • Rerum Artis
    • Samorząd Studentów
  • Rekrutacja
    • Aktualności
    • Informacje ogólne
  • Odnośniki
  • Kontakt
  • Home
  • nagrody
  • Konkurs Teraz Polska Promocja na najlepszą pracę magisterską

Konkurs Teraz Polska Promocja na najlepszą pracę magisterską

Zamieszczone 7 czerwca 2013 przez a.rosales w kategorii nagrody

Szanowni Państwo,
Zgodnie z prośbą Pani Prof. dr hab. Prorektor Marty Kicińskiej Habior przesyłam poniżej informację dotyczącą VII edycji Konkursu prac magisterskich „Teraz Polska Promocja”
Z poważaniem
Agnieszka Rosales Rodriguez

Zachęcamy absolwentów szkół wyższych do startu w konkursie „Teraz Polska Promocja” na najlepszą pracę magisterską dotyczącą promocji Polski.
W ostatnich latach marka Polska zyskała na znaczeniu, a jej wartość wzrosła wielokrotnie. Jesteśmy szóstą gospodarką w Europie i dwudziestą na świecie. Siła polskiej gospodarki, przedsiębiorczości, a przede wszystkim zaradni i pracowici Polacy są podstawowymi motorami marki Polska, które można wykorzystywać nie tylko w promocji eksportu czy inwestycji, ale także kultury, nauki i sportu. Pomimo wielu udanych działań promocyjnych naszego kraju, potrzeba nadal wieloaspektowych badań, które pogłębią wiedzę i wskażą skuteczne rozwiązania.

Tematyka konkursu – to promocja wizerunkowa (w tym promocja miast i regionów, kształtowanie wizerunku), gospodarcza (w tym promocja eksportu, napływu inwestycji), rolno-spożywcza (promocja produktów i specjalności rolno-spożywczych, rozwój obszarów wiejskich, agroturystyka), turystyczna (tworzenie i promocja produktów turystycznych, wzmacnianie atrakcyjności turystycznej Polski i regionów), sportowa (promocja Polski przez sport i promocja polskiego sportu), kulturalna i naukowa (w tym promocja kształcenia, innowacyjności oraz osiągnięć naukowych i kulturalnych).
Atutem konkursu są atrakcyjne nagrody pieniężne ( o łącznej wartości ok. 50 tys. zł ) oraz uroczysta oprawa gali finałowej, odbywającej się z udziałem przedstawicieli ministerstw, uczelni oraz studentów i absolwentów. Imprezą towarzyszącą jest konferencja naukowa „Polskie Puzzle”, podczas której oddajemy głos młodzieży, aby poznać jej zdanie na temat nowoczesnego patriotyzmu, promocji kraju oraz roli marki Polska w życiu gospodarczym i społecznym.
Na prace magisterskie czekamy do 18.10.br .
Więcej informacji o konkursie, plakat, regulamin oraz kartę zgłoszenia można znaleźć pod linkiem http://www.terazpolska.pl/pl/Konkurs-prac-magisterskich-VII-edycja
Klip video z finału konkursu w 2012 http://www.youtube.com/watch?v=S-7VAZ91gis
Będziemy wdzięczni za rozpropagowanie naszego konkursu wśród studentów oraz wykładowców.
Zapraszamy do udziału!

  • tel. (22) 552 04 06
  • ihs@uw.edu.pl

(c) 2015 Instytut Historii Sztuki