EN
Instytut Historii Sztuki
Instytut Historii Sztuki
  • Aktualności
  • Instytut
    • O Instytucie
    • Struktura Instytutu
    • Rada naukowa
    • Działalność naukowa
      • Ikonotheka
      • Nagrody i wyróżnienia
      • Projekty badawcze realizowane przez pracowników i doktorantów Instytutu
      • Publikacje
      • Wykłady i konferencje
    • Sekretariat
    • Biblioteka
      • Regulamin
      • e-Zasoby
      • Nowości
      • Godziny otwarcia
      • Kontakt
  • Pracownicy
    • Spis pracowników i doktorantów
    • Informacje dla pracowników
    • Dyżury pracowników
  • Studia
    • Stacjonarne
      • Kalendarz akademicki
      • Program studiów I stopnia
      • Program studiów II stopnia
      • Obsługa studiów
      • Informacje dla dyplomantów
      • Plany zajęć
    • Niestacjonarne
      • Program studiów I stopnia
      • Program studiów II stopnia
      • Plany zajęć
      • Obsługa studiów
      • Informacje dla dyplomantów
    • Podyplomowe
    • Rada Dydaktyczna i jakość kształcenia
    • Praktyki studenckie
    • Erasmus +
    • MOST
    • Platforma Come UW
    • Platforma USOSweb
    • Komisja stypendialna
    • Koła naukowe
      • Studenckie Koło Naukowe IHS
      • Czarny Kwadrat
      • Rerum Artis
    • Samorząd Studentów
  • Rekrutacja
    • Aktualności
    • Informacje ogólne
  • Odnośniki
  • Kontakt
  • Home
  • egzaminy, zaliczenia - terminy
  • S. NIESTACJONARNE – INFORMACJA W SPRAWIE ZALICZEŃ DR. PIOTRA SŁODKOWSKIEGO

S. NIESTACJONARNE – INFORMACJA W SPRAWIE ZALICZEŃ DR. PIOTRA SŁODKOWSKIEGO

Zamieszczone 24 czerwca 2020 przez Kamila Dworniczak w kategorii egzaminy, zaliczenia - terminy, studia niestacjonarne, zajęcia - informacje bieżące

Szanowni Państwo, przekazuję szczegółowe informacje:

1. Warsztat metodologiczny (II rok I stopnia): syntetyczna analiza wybranego dzieła sztuki (max 2 s.) z użyciem dwóch lub trzech wybranych metodologii omówionych na zajęciach. Nie chodzi przy tym o wyczerpującą analizę wg wybranych metod, ale o syntetyczne wskazanie, jakie pytania badawcze wobec dzieła ta lub inna metoda pozwala postawić i pod jakim kątem pozwala je zinterpretować. Chodzi więc o pokazanie zrozumienia danych metod. Im bardziej dzieło i metody będą ambitne i nieoczywiste, tym wyższa będzie ocena końcowa.

2. Współczesne metody historii sztuki (II rok II stopnia) – analogicznie:syntetyczna analiza wybranego dzieła sztuki (max 2 s.) z użyciem dwóch lub trzech wybranych metodologii omówionych na zajęciach. Nie chodzi przy tym o wyczerpującą analizę wg wybranych metod, ale o syntetyczne wskazanie, jakie pytania badawcze wobec dzieła ta lub inna metoda pozwala postawić i pod jakim kątem pozwala je zinterpretować. Chodzi więc o pokazanie zrozumienia danych metod. Im bardziej dzieło i metody będą ambitne i nieoczywiste, tym wyższa będzie ocena końcowa.

3. Warsztat Jak pisać?:1–2 stronicowy statement z poprawnym syntetycznym przedstawieniem głównego problemu badawczego pracy magisterskiej, odpowiedzią na kluczowe pytania (co? jak? dlaczego jest badane?), postawieniem klarownych pytań badawczych i zarysowaniem hipotez lub tez bronionych w pracy. Tak przygotowany statement ma pokazać zrozumienie warsztatów i dyskusji prowadzonych w ciągu roku akademickiego.

Termin: do 8 lipca.

  • tel. (22) 552 04 06
  • ihs@uw.edu.pl

(c) 2015 Instytut Historii Sztuki