Szanowni Państwo,
poniżej przesyłamy najważniejsze informacje dotyczące przyznawania stypendium rektora dla najlepszych studentów w roku akademickim 2013/2014:
1. Wniosek o przyznanie stypendium rektora należy wygenerować w USOSweb, zatwierdzić, wydrukować, podpisać i złożyć do dziekanatu/sekretariatu lub komisji stypendialnej swojego kierunku do dnia 15 października 2013 r.
2. Brak informacji o wysokości średniej ocen na wniosku w wypadku studentów, którzy na EKRANIE 5 zaznaczyli OPCJĘ PIERWSZĄ (kontynuowanie kierunku studiów) jest uzasadniony:
a) takim studentom średnią wyliczy dziekanat i średnia ta zostanie wprowadzona do USOSweb (najpóźniej na początku listopada);
b) w związku z tym, studenci, którzy wybrali opcję pierwszą składają wniosek bez informacji o wysokości średniej ocen.
3. Treść „oświadczenia o niepobieraniu stypendium rektora na więcej niż jednym kierunku” znajduje się na wniosku.
4. Jeżeli na wniosku drukuje się nieaktualny (zeszłoroczny) rok studiów, należy poprawić go ręcznie na wydruku.
5. Numer konta można uzupełnić samodzielnie w USOSweb: Dla Studenta > Moje studia > Płatności > Dodaj numer konta.
6. Poradnik wypełnienia wniosku o stypendium rektora oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania znajdują się na stronie: http://oks.uw.edu.pl. ZACHĘCAMY GORĄCO do ZAPOZNANIA SIĘ z zamieszczonymi materiałami.
7. Szczegółowe zasady przyznawania stypendium rektora znajdują się w Załączniku nr 3 do Regulaminu pomocy materialnej (http://www.bss.uw.edu.pl/aktualnosci/obwieszczenie_6.pdf).
8. Pytania w sprawie stypendium rektora prosimy kierować na adres: oks@samorzad.uw.edu.pl.
2. Brak informacji o wysokości średniej ocen na wniosku w wypadku studentów, którzy na EKRANIE 5 zaznaczyli OPCJĘ PIERWSZĄ (kontynuowanie kierunku studiów) jest uzasadniony:
a) takim studentom średnią wyliczy dziekanat i średnia ta zostanie wprowadzona do USOSweb (najpóźniej na początku listopada);
b) w związku z tym, studenci, którzy wybrali opcję pierwszą składają wniosek bez informacji o wysokości średniej ocen.
3. Treść „oświadczenia o niepobieraniu stypendium rektora na więcej niż jednym kierunku” znajduje się na wniosku.
4. Jeżeli na wniosku drukuje się nieaktualny (zeszłoroczny) rok studiów, należy poprawić go ręcznie na wydruku.
5. Numer konta można uzupełnić samodzielnie w USOSweb: Dla Studenta > Moje studia > Płatności > Dodaj numer konta.
6. Poradnik wypełnienia wniosku o stypendium rektora oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania znajdują się na stronie: http://oks.uw.edu.pl. ZACHĘCAMY GORĄCO do ZAPOZNANIA SIĘ z zamieszczonymi materiałami.
7. Szczegółowe zasady przyznawania stypendium rektora znajdują się w Załączniku nr 3 do Regulaminu pomocy materialnej (http://www.bss.uw.edu.pl/aktualnosci/obwieszczenie_6.pdf).
8. Pytania w sprawie stypendium rektora prosimy kierować na adres: oks@samorzad.uw.edu.pl.